מאמרים
דברים שכתבנו על עולם המכירות. קריאה מהנה!
אולי תפסיקו למכור!
לא, לא טעיתי שכתבתי את הכותרת – באמת תפסיקו לנסות למכור ותתחילו לנהל שיחה. לצערי הרב כשאומרים את המילה מכירות הקונוטציה של המילה מעלה דברים שלילים. בסקר שנערך עולה כי 77% מהאנשים שביקשו מהם להעלות אסוציאציה ברגע שאמרו להם איש מכירות, העלו דברים שלילים כמו – אגרסיבי, לא מקשיב, לא
המצוין של היום זה הטוב מאוד של המחר!
אחד המסרים המרכזיים שאני מעביר בהרצאות שלי וגם לאורך השנים בהם ניהלתי מנהלים רבים הוא המסר של – תזוזה ניהולית! מרביתנו, לאחר שנות ניהול בארגון אחד או שניים נכנסים למצב אוטומט ומנסים להחזיק ולשמר את המצב – אני קורא לזה נכנסים ל”מהירות שיוט”. סיימנו שנה ראשונה בתפקיד, גייסנו צוות נהדר,
מה הקשר בין מכירות למתמטיקה?
כאחד שחובב מתמטיקה ובעל ניסיון עשיר בניהול מכירות נוכחתי לגלות שקיימים קווי דמיון רבים בין מכירות למתמטיקה, בוא לגלות את הקשר. כשמנתחים את תפקודם של מנהלי מכירות ניתן לחלק אותם לשתי קבוצות עיקריות, מנהלי מכירות תהליכים, ומנהלי מכירות של כאן ועכשיו! הצלחה במכירות לאורך זמן אינה יכולה להיות מקרית, היא
אסטרטגיה וחדשנות – זו כבר לא רשות
לאורך שנותיי כמנהל נוכחתי לדעת כמה קשה למנהלים מוכשרים ככל שיהיו, לסגל לעצמם ראיה אסטרטגית, להביא חדשנות ולהוביל את היחידה שלהם למחוזות חדשים. בעידן המהיר בו אני חיים, שהתמורות בו מתרחשות במהירות גדולה והיצירתיות של היום זה כבר המובן מאליו של המחר מנהלים חייבים לפתח ראיה וחשיבה אסטרטגית ויכולת להסתכל