תמונת מגפון

האקדמיה למכירות ושירות

נאמנות לקוח בעולם של ריבוי בחירות

אנחנו חיים בעולם של ריבוי בחירות ולקוחות יכולים לעבור מחברה לחברה בלחיצת כפתור אחת.
לפיכך יכולתו של ארגון לדעת לטפח את מערכת היחסים עם הלקוח וליצור נאמנות קריטית וחשובה לשיפור הביצועים העסקיים.

בכל מפגש (ויש עשרות כאלה לכל נציג ביום) של הלקוחות עם נציגי החברה קיימת הזדמנות לטיפוח הקשר וחיזוק הנאמנות. תפקידנו להעניק לנציגים את היכולות והכלים הדרושים למימוש הפוטנציאל לחיזוק הנאמנות, צמצום הנטישה והגדלת ההכנסות

בסדנת נאמנות לקוח בעולם של ריבוי אפשרויות נעסוק במאפייניו של הלקוח בעידן הנוכחי והשפעתו על מדד הנאמנות ומהו ה  mindset הנדרש מנציג שימור/שירות בעידן הדיגיטלי.

אחת התוצאות של המהפכה הדיגיטלית היא השחיקה המתמדת במיומנות תקשורת בינאישית בשל המעבר למסכים ומיעוט אינטראקציות חברתיות ככלל ולכן בסדנה יקבלו המשתתפים כלים ליצירת תקשורת בינאישית המושתתים על הקשבה פעילה, אמפתיה ומיומנויות התשאול – מיומנויות אלה מוכחות כמיומנויות המחזקות את נאמנות הלקוח ומביאות ליצירת ערך ללקוחות ולארגון.