תמונת מגפון

האקדמיה למכירות ושירות

סדנאות, הרצאות והדרכות מותאמות לעידן הדיגיטלי ולצרכן המשתנה

כולם כבר מבינים שאנחנו חיים בטבורה של מהפיכה דיגיטלית. הווייז קיפל את המפות, פיית התדלוק של הרכב הפכה לשקע חשמל, הקניות הפכו לחוויה וירטואלית, התקשורת הבינאישית הפכה לתקשורת דיגיטלית וחוויות נחשבות לחוויות רק עם הן עלו ברשתות החברתיות, רק כמו כל דבר בחיים, לכל דבר יש מחיר...

חלק מהמחיר שהמהפכה גובה הוא שחיקה עד איבוד של מיומנויות ויכולות בינאישיות, כגון: יכולת להיות אמפתי כלפי מישהו אחר, הקשבה, סובלנות ויכולת לבנות אמון עם הצד השני.

על אף המהפכה, מחקרים מעידים כי טבע האדם לא השתנה ולא ישתנה והצורך באמפתיה, בתקשורת בינאישית, במגע ובניית אמון הן מיומנויות קריטיות וחשובות הנדרשות לאדם, במיוחד לאור שחיקתם בשל המהפכה שאנו חיים בה.

מתוך הבנה זו והצורך הקיים אנחנו בגעש פיתחנו וממשיכים לפתח תפישות חדשות המבוססות על אותן מיומנות חשובות שנשחקו לאחרונה. אנו משלבים את המהפכה והצפת הידע הקיימת והעובדה כי הצרכן השתנה בשנים האחרונות עם סדנאות והרצאות מותאמות לצרכי הלקוח.

אנחנו מאמינים בתפישת עולם המכירות כמדע, המצריך חקר ולמידה מתמדת. לפיכך אנו מפתחים מתודות ותפישות חדשות בתחום המכירות והשירות המבוססות על התמורות שחלות בעולם ומעצבות את הצרכן העכשווי. כל זאת אנו מבצעים ע”י תהליך למידה של סדנאות, הרצאות ליווי אחד על אחד בהתאמה ללקוח.

למה?

כי אנו מאמינים בתפישת תהליך המכירות כמדע, המצריך חקר ולמידה מתמדת לטובת צמיחה ושיפור ביצועים.

איך אנחנו עושים זאת?

אנו מפתחים מתודות ותפישות חדשות בתחום המכירות והשירות המבוססות על התמורות שחלות בעולם ומעצבות את הצרכן העכשווי.

מה אנחנו עושים?

סדנאות, הרצאות ליווי אחד על אחד
בהתאמה ללקוח.

תפישת המכירות החדשה – “מכירה אנושית בעידן דיגיטלי” פותחה ע”י גלעד יתאח מומחה בעולם המכירות וגולן גויטע מנחה בכיר. תפישה זו נבנתה מתוך ניסיון רב שנים וחקר מעמיק של מדע המכירות וע”י הבנה מעמיקה של הצרכן החדש והדרך בה הוא מקבל החלטות.