תמונת מגפון

האקדמיה למכירות ושירות

מכירה אנושית בעידן דיגיטלי

מכירה אנושית בעולם דיגיטלי הוא המוצר האולטימטיבי למערכי מכירות שרוצים משהו אחר וחדשני בעולם המכירות.
המוצר נבנה ופותח מתוך שנים רבות של ניסיון וידע נרכש מצד אחד ומצד שני ע"י חשיבה רבה, הסתכלות רחבה, וחקר מעמיק של תודעת וצפיות הצרכן בעידן הדיגיטלי.

כולנו כבר מבינים כי העולם השתנה דרמטית בשנים האחרונות הטכנולוגיה שינתה את חיינו והדרך בה אנו מקבלים החלטות ורוכשים מוצרים. השאלה עד כמה מערכי המכירות התאימו את עצמם לשינוי הענק הזה? כמה אנחנו עושים שונה בשביל להצליח יותר?

סדנת הדגל של חברת געש – “מכירה אנושית בעידן דיגיטלי” כוללת מספר מפגשים העוסקים ביסודות עולם המכירות.

שלב ראשון נבין וניצור תודעה מנצחת של איש מכירות מתוך הבנה כי הדרך לזהות איש מכירות מצוין היא לבחון את הדרך בה הוא חושב ולא רק מה הוא עושה.

תודעה מנצחת זו של איש מכירות חייבת לכלול בתוכה ארבעה מרכיבים קריטיים וחשובים: אחריות אישית, תנועה והתלהבות, מסוגלות ואינטליגנציה ריגשית.

לאחר שלב קריטי וחשוב זה בהבניית ועיצוב תודעתו של נציג המכירות העכשווי ניגש לשלב השני של מתן מיומנות מכירה תואמות לעידן המשתנה.

מיומנות המכירה החדשות פותחו בהתאמה וניבנו למודל אחד המרכז את הכלים הפרקטיים והמשפעים בביצוע תהליכי מכירה אפקטיביים בעידן המתקדם.