תמונת מגפון

האקדמיה למכירות ושירות

סגנונות תקשורת עם הלקוח הדיגיטלי

מודל אדיג'ס המחלק את בני האדם לארבעה פרופילים מובנים מהווה את תחילת הדרך ליצירת תקשורת נכונה, החיבור של המודל לעולם המכירות והשירות ואימוץ מיומנויות חדשות של תקשורת במטרה להניע לפעולה הם המודל המשולם הנלמד בסדנא.

תקשורת היא הבסיס לכל דבר שקיים בין בני האדם. ההבנה כי הדרך בה אנו מתקשרים יש בה משמעות אדירה על ההישגים שלנו ועל היכולת שלנו להניע אנשים אחרים לפעולה ולכן היא כל כך חשובה וקריטית להצלחה.

אם בעבר הלא רחוק רוב התקשורת בין בני האדם התבססה על מגעים פורנטליים וחלק קטן טלפוני, אנו רואים כיום שינוי עמוק בדרך בה אנו מתקשרים. מיומנות התקשורת הכתובה הפכה להיות מובילה, השיחות הפכו להיות קצרות וענייניות והרשתות תפסו חלק משמעותי.