תמונת מגפון

האקדמיה למכירות ושירות

ניהול עצמי בעולם ממהר

המשאב היקר ביותר עבורנו הוא הזמן וכפי הידוע הוא מוגבל, מתכלה ובלתי חוזר. לפיכך חובה עלינו לדעת כיצד להתנהל באופן אפקטיבי ביותר ולנצל את המשאב באופן האפקטיבי ביותר.
בעולם בו כולנו ממהרים, אין דחיית סיפוקים, עולם בו אנחנו מוצפים במיילים, הודעות ונמצאים בזמינות מלאה, מיומנות של ניהול עצמי וניהול זמן הן מיומנות קריטיות, חשובות והכרחיות להצלחה וקידום היחידה העסקית.

סדנת ניהול עצמי בעולם ממהר עוזרת ומלמדת להבין את המשמעות של התנהלות נכונה במסגרת הזמן ונותנת כלים פרקטיים לתיעדוף משימות ובניית שגרות עבודה באופן אפקטיבי ומדויק.

רשאית, הכל מתחיל בתודעה ותפיסת התפקיד של המנהל, לפיכך במפגשים הראשונים נחדד ונגבש את תפישת התפקיד של המנהל, את גבולות האחריות שלו, את הציפיות של הארגון מהמנהל ואת החשיבות של היציאה מאזורי הנוחות והגעה לאזורי הלמידה והתפתחות.

בהמשך נעבור, נלמד וניישם על מטריצת הזמן הממפה את חלוקת הזמן היום במשימות השונות ואת המצב הרצוי שאליו נשאף להגיע, נבין ונקבל כלים להבנת שורש בעיית ניהול הזמן ולבסוף נאמץ כלים להאצלת סמכויות וניהול משימות כמרכיבים חשובים להתנהלות נכונה ואפקטיבית.

בסיום כל מפגש יקבלו המשתתפים משימות לביצוע והצגה במפגש הבא מה שמחייב את המשתתפים לקחת חלק פעיל ולהתנסות לאורך כל המפגשים בכלים שהם רכשו.