גלעד בעל ניסיון עשיר של עשרות שנים בניהול מכירות ושירות, כיהן במספר תפקידים בכירים בחברות מובילות במשק. מנכ”ל חברת מובמנט, סמנכ”ל המכירות של חברת yes, מנהל ערוץ סחר בוויזה כאל ומנהל חטיבת המכירות של קבוצת מעריב.
תפישות המכירות, השירות והניהול שאנו מביאים, מותאמות ומושתתות על התמורות הרבות שחלו בשנים האחרונות בעולם המכירות, השימור ושירות לקוחות. אנו מתמחים בפיתוח והתאמת מערכי מכירות ושירות לעידן הדיגיטלי, זיהוי ויצירת הזדמנויות לצמיחה, בניית שגרות ניהול ויציקת תשתיות ניהוליות.
אמונתנו היא, שמערכי המכירות והשירות הם לב ליבו של הארגון ולכן חשוב לכל ארגון באשר הוא, להשקיע בצורה נבונה ומתודולוגית, לבנות אסטרטגיה נכונה ומותאמת, להביא חדשנות ויצירתיות וכל זאת במטרה לייצר ערך וצמיחה לארגון.
ניתוח הפעילות, בניית התכנית העסקית והטמעת השינויים נעשים עפ”י מודל אסטרטגיה יישומית שפותח לאחר שנים רבות של עבודה, ניסיון וידע רב במטרה לאפשר צמיחה במכירות, שיפור תהליכי השירות והתאמת המערך לעידן הדיגיטלי.