האקדמיה למכירות ושירות
המנהל כמאמן של דור המילניום
בסדנה נמחיש ונסביר כבר בהתחלה מהם מאפייני הנחנך/העובד בדור המיליונים?
מה מניע אותו?
מה הציפיות שלו המנהל הישיר?
ומה יגרום לו תחושת מסוגלות ומשמעות בתפקידו.
אחד המאפיינים הבולטים של דור המילניום הוא בכך שהוא הדור הראשון שנולד לתוך המהפכה הדיגיטלית. ציפיות של דור המילניום היא תרבות של משוב אישי והתפתחות. לעובדים אלה חשוב להרגיש שהם מתפתחים במקום העבודה וכי הם מקבלים משוב על עבודתם וקיימת הערכה לעשייתם. לעובדים אלה חשוב אפשריות הקידום ומתן כלים לאורך כל תקופת עבודתם שיסיעו להם להתקדם ולצמוח ברגע האמת.
בנקודה זו נכנס תפקידו של המנהל הישיר של עובד המילניום שאחראי להתפתחותו של העובד מתן משמעות וצמיחתו, שכן אם לא יעשה כך סביר להניח כי שביעות הרצון של העובד תהיה בנסיגה מה שיגרור תחלופת עובדים ונזק עסקי לחברה.
סדנת המנהל כמאמן של דור המילניום מעניקה למשתתפים כלים פרקטיים וחשובים לביצוע תהליך חניכה, המעצימים את העובד ומביאים לתחושת מסוגלות ועצמאות בעבודה.
בסדנה נמחיש ונסביר כבר בהתחלה מהם מאפייני הנחנך/העובד בדור המיליונים? מה מניע אותו? מה הציפיות שלו המנהל הישיר? ומה יגרום לו תחושת מסוגלות ומשמעות בתפקידו.