תמונת חץ ומטרה

אסטרטגיה יישומית

אבחון ומיפוי מערכי מכירות ושירות > יישום תפיסות מכירות ושירות >מנטורינג וליווי מנהלים

יישום תפיסות מכירות ושירות

"אם אתה לא יכול לעוף, רוץ. אם אתה לא יכול לרוץ, לך. אם אתה לא יכול ללכת, זחל. אך לא משנה מה אתה עושה, אתה חייב להמשיך לנוע קדימה" - "מרטין לותר קינג"

אחת הבעיות המרכזיות שאנו מזהים בארגונים היא, שבמרבית המקרים העבודה מתבצעת “ככיבוי שרפות” ללא תכנון וראיה ארוכת טווח. כמענה לבעיה זו פיתחנו את מודל 4 sales המאפשר לעבוד בצורה תהליכית מתוכננת, ובצירי עבודה מוגדרים.

בעזרת  מודל 4 Sales  אנו בונים תכנית אסטרטגית מותאמת לארגון, מייצרים תכנית עסקית לצמיחה, יוצקים תשתיות עמוקות, הכי חשוב – מטמיעים את  השינויים בארבעה צירי הפעולה של המודל.

העבודה לפי המודל ובמתודולוגיה שאנו מנחים ומובילים מייצרים תנועה חיובית במכירות ומביאים צמיחה ושיפור לאורך זמן.

Innovation   |  Management  |  Digital  |  Analysis

תיאור תהליך עבודה

אנליזה וניהול מסד הנתונים:

נקודת המוצא לכל תהליך מתבסס על אנליזה מתקדמת ומדויקת המאירה את מערך המכירות מזוויות שונות. מתוך ניתוח הנתונים עולות תובנות והחלטות לשיפור מערך המכירות. אנליזת הנתונים מציפה אתגרים, גזלני תקציב והזדמנויות לשיפור.
החלק השני לאחר ניתוח הנתונים הוא ניהול ה DATA בארגון מתוך הבנה כי ה DATA מהווה מנוף לשיפור המכירות בארגון .בתהליך שנעבור נבחן את ה DATA (לקוחות קיימים, לקוחות פוטנציאלים, לקוחות לשעבר) מזוויות שונות ונייצר הזדמנויות מכר חדשות המתבססות על מאגר הנתונים הקיים ועפ”י האנליזה שבוצעה.

העצמה דיגיטלית:

בעידן הדיגיטלי המתפתח, מערכי מכירות שלא מנצלים את הנכסים הדיגיטליים שלהם בצורה נכונה ואפקטיבית יתקשו להגיע לצמיחה, בתהליך השינוי נמפה  את הנכסים הדיגיטליים, ניצור מסרים ונוכחות דיגיטלית חזקה שישפרו את הפאנל הדיגיטלי של המערך לצד שיפור עלויות ומיקסום תקציב הדיגיטל.

תשתיות ניהוליות:

מנהלים כמחוללי ומובילי השינוי  – בניית שגרות ניהול נכונות התומכות בניהול השינוי. ניהול תהלכי אב ויצירת מנגנוני בקרה המוודאים כי מתקיימים מעגלי שיפור תמידיים. 

המנהלים בארגון לוקחים חלק פעיל ומרכזי בהובלת והטמעת השינוי, הם מעורבים ולוקחים אחריות מלאה על תוכנית העבודה ומקבלים כלים ניהוליים שעוזרים להם להטמיע את השפה החדשה ולהוביל את המערך להצלחה

התהליך כולל מנטורינג וליווי מנהלים מובילים  בארגון להתמודדות על האתגרים בניהול השינוי.

חדשנות וצמיחה

דמיון חשוב יותר מידע. ידע הוא מוגבל, דמיון – אינסופי. (אלברט אינשטיין)

יצירת  חדשנות ופריצת גבולות הם תנאים קריטיים והכרחיים לשיפור המכירות בארגון. 

בתהליך נבנה בנק רעיונות להגדלת המכירות בארגון, נאתר ערוצי מכר חדשים נמפה את ההזדמנויות, נביא קשרים עסקיים חדשים ונייצר קרקע פורה לרעיונות חדשים וחשיבה מחוץ לקופסא.

לאחר מיפוי הרעיונות וההזדמנויות החדשות, נעבור תהליך POC לרעיונות שיעלו  ולאחריו נחל בהטמעת הרעיונות  הרלוונטיים שיובילו לצמיחה בארגון.