תמונת חץ ומטרה

אסטרטגיה יישומית

אבחון, בנייה ויישום תפישות מכירה ושירות

אבחון ומיפוי מערכי מכירות ושירות

"התואיל להגיד לי בבקשה, באיזה דרך עלי ללכת מכאן?" שאלה אליס
"זה תלוי במידה רבה לאן את רוצה להגיע" אמר החתול

לפני יציאה לכל תהליך של שינוי חובה לבצע בחינה עמוקה ויסודית של מערך השירות והמכירות. שלב זה הינו אחד השלבים החשובים והקריטיים והוא נדרש במיוחד בעידן הנוכחי בו השינויים הטכנולוגיים תדירים ומהירים.

אבחון ומיפוי מערכי המכירות והשירות נותן לארגון תמונה רחבה של 360 מעלות על כל צירי העבודה של המערך. האבחון בוחן את עבודת המערך בארבעה צירים מרכזיים: 

דיגיטציה * איכות הניהול * חדשנות ויצירת הזדמנויות * אנליזה ושימוש חכם בדאטה.

בתום האבחון תוצג להנהלה מצגת מקיפה, איכותית ועמוקה המהווה נקודת יציאה לדרך. התוכנית תכלול תיאור המצב המצוי, המצב הרצוי אליו נשאף להגיע והדרך אותה יש ליישם, כל זאת במטרה להגיע לשיפור וצמיחה עסקית.

המצגת כוללת ניתוחים כגון: מודלי תגמול, משפך דיגיטלי, זמינות, תקינת נציגים, שגרות ניהוליות, הזדמנויות עסקיות, שיתופי פעולה אפשריים, הגדלת הכנסות, עלויות גיוס לקוח, עלות שיחת שירות, תפוקות נציג, מערכות CRM, דאשבורד ניהולי ועוד.

אבחון ומיפוי זה, הינו כלי הכרחי וחשוב לכל מנהל הרוצה לבצע zoom out  מהעבודה השוטפת ולקבל תמונה רחבה ומקצועית.

יישום תפיסות מכירות ושירות

"אם אתה לא יכול לעוף, רוץ. אם אתה לא יכול לרוץ, לך. אם אתה לא יכול ללכת, זחל. אך לא משנה מה אתה עושה, אתה חייב להמשיך לנוע קדימה" - "מרטין לותר קינג"

אחת הבעיות המרכזיות שאנו מזהים בארגונים היא, שבמרבית המקרים העבודה מתבצעת “ככיבוי שרפות” ללא תכנון וראיה ארוכת טווח. כמענה לבעיה זו פיתחנו את מודל 4 sales המאפשר לעבוד בצורה תהליכית, מתוכננת, ובצירי עבודה מוגדרים.

בעזרת  מודל 4 Sales  אנו בונים תכנית אסטרטגית מותאמת לארגון, מייצרים תכנית עסקית לצמיחה, יוצקים תשתיות עמוקות והכי חשוב – מטמיעים את השינויים בארבעה צירי הפעולה של המודל.

העבודה לפי המודל ובמתודולוגיה שאנו מנחים ומובילים מייצרים תנועה חיובית בשירות ומביאים צמיחה ושיפור לאורך זמן במכירות.

Innovation   |  Management  |  Digital  |  Analysis

תיאור תהליך עבודה

מנטורינג וליווי מנהלים

"כל אדם זקוק למאמן, אחרת הוא מציב את יעדיו היכן שידו מגעת"

כמנהלים, אנו נתקלים ביום יום בדילמות ניהוליות מורכבות המשפיעות באופן מהותי על היחידות העסקיות אותן אנו מנהלים.

אמונתנו האישית שבצמתים מורכבים אלה חשוב מאוד לאפשר למנהל להסתייע במנטור, שותף לדרך שיעזור ויתמוך בתהליכי קבלת ההחלטות וייתן זוויות נוספות ואחרות לדילמות הקיימות. במסגרת האימון יינתנו למנהל כלים ניהוליים פרקטיים לקבלת החלטות ולהובלת מערך המכירות. 

כמות המפגשים תקבע לאחר בירור הצרכים מול הנועץ.

מה במפגשים?

  • ראיה עסקית רחבה
  • זיהוי מקורות לצמיחה
  • שגרות ניהוליות 
  • חיבור לעולם האנליזה והמספרים
  • כלים ניהוליים להתמודדות עם אתגרים
  • העצמה אישית 
  • פיתוח צוות ניהולי
  • התמודדות עם מצבי אי ודאות

 

המפגשים יתקיימו במסגרת של 1:1 באווירה נעימה ופתוחה ובהתאם לתכנית שתוגדר מראש.